مجموعه پوستر از برادر عزیز حجت الاسلام سید محمد حسین راجی حفظه الله + معرفی آثار

0
73
۵
(۲)

بسم الله الرحمن الرحیم… ایشان از امیدهای حوزه است و هم انقلابی و ولایی و هم بسیار به روز و فعال و رسانه فهم هستند. بیان شیوا و خلوص هم برکت کارشان را بیشتر کرده… ایشالا که امثال ایشان روز به روز بیشتر شوند و برکات ایشون هم روز افزون باشه …
جایزه ی ویژه برترین متکلم کلام انقلاب و بهترین پرچمدار جهان تببین حوزه را حقا و انصافا باید به برادر راجی داد… حتی به نظرم باید مدیریت فرمان شبکه تبلیغ حوزه را هم به ایشان داد… خدا رحمت کند حضرت آیت الله بروجردی را … ایام تبلیغ هر کس در قم می ماند شهریه اش را قطع می کرد.. چون درد تبلیغ داشت.. آقای راجی هم سوز دل جهاد تبیین دارد و این سوز کارها بکند که شاعر گفت : دلا بسوز که سوز تو کارها بکند …

 

پوستر شماره یک: اگر ثابت کردیم دیگر لج بازی نخواهند کرد…

جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است…. اگر می‌خواهیم مشکل بی حجابی حل شود راهش فقط جهاد تبیین است دنبال چیز دیگر نرویم. برخی در تحلیل قضایا اشتباه فکر می‌کنند اگر بخواهیم مشکل بی حجابی حل شود باید مستقیم به دل حجاب برویم، کسانی که کشف حجاب می‌کنند مشکل آن‌ها جمهوری اسلامی است. اگر می‌خواهیم مشکل حجاب حل شود باید گره‌های ذهنی در باب جمهوری اسلامی پاک کنیم تا لجبازی ازبین برود، موقعی که لجبازی ازبین رفت می‌شود روی بقیه مسائل کار کرد. رهبر انقلاب اسلامی بعداز فتنه ۲۳ مورد سخنرانی انجام دادند ۱۰ سخنرانی ایشان موضوع خاص داشت و در ۱۳ سخنرانی ایشان ۱۵۳ بار فرمودند ما پیشرفت کردیم وما به قله می‌رسیم وامید داشته باشیم وایران قوی شده است. اینجا این سوال مطرح می‌شود که چرا رهبر انقلاب اسلامی اینگونه سخنرانی می‌کنند، چون می‌خواهند به مخاطب بگویند که ما از گردنه‌های سخت عبور کردیم وتا قله چند قدم بیشتر فاصله نداریم. ما اگر توانستیم به مخاطب خود ثابت کنیم که ریل گذاری جمهوری اسلامی ریل گذاری دقیقی است وبا توجه به مشکلات سرعت بالایی دارد و داریم به قله می‌رسیم، اگر توانستیم این را کنیم خواهیم دید لجبازی نخواهند کرد.
از بیانات حجت الاسلام محد حسین راجی حفظه الله در نشست تخصصی عصر بصیرت در دیدار تشکل های مذهبی همدان – ۹ دی ۱۴۰۲

پوستر شماره دو: از تفریحگاه عمومی آغاز شد …

روزي زمامداران مسيحي به براق بن عمار سردار خيانتكار مسلمانان گفتند: ارتش ما اروپائيان قوي است، و با يك حمله سخت نيروي مسلمانان را در هم خواهد شكست. براق گفت: مسلمانان براي حفظ دين و نواميس خود سخت تر از آنند كه بتوان به وسيله نيروي ارتش آنان را مغلوب ساخت! زمامداران مسيحي گفتند: بنابراين براي اخراج آنان از خاك اندلس چه بايد كرد؟ براق بن عمار خيانتكار گفت: در مرحله اول دين مسيح را آزادانه در ميان آنان انتشاردهيد، اگر چه اين موضوع موجب نخواهد شد كه مسلماني به كيش مسيحيت درآيد، اما اين فايده را در بردارد كه جوانان مسلمان را در دين آنان لاابالي و متزلزل مي سازد. در مرحله دوم امتياز بازكردن مدارس مجاني را در كشورهاي مسلمانان از دولت آن ها بگيريد، زيرامسلمانان، خود به علت مشغول بودن به عياشي و شهوتراني ديگر به تعليم و تعلم علوم كمتر مي پردازند، و شما با افتتاح مدارس و داخل نمودن معلمان و آموزگاران مسيحي در ميان آن ها، جوانان مسلمان را در برابر خود خاضع كرده و با آن روح حق شناسي كه مسلمانان در برابر معلم دارند، براي شما امتياز و تفوقي بر خود قائل مي شوند. در مرحله سوم روابط تجارتي خود را با مسلمانان توسعه بدهيد، تا بدين وسيله در اثر رفت و آمد با آنان، هم روحيه ديني آنان راتضعيف كنيد، و هم اينكه شايد بتوانيد مشروبات الكلي رادرميان آنان رواج داده، و آنها را به خوردن آن معتاد سازيد! دراين صورت به طور تحقيق كارهاي لشكري و كشوري آنها از هم پاشيده  مي شود، و آن وقت است كه مي توانيد آنان را مانند گوسفند برانيد و مانند خرگوش شكار كنيد! و علاوه بر اينها چون در اثر عياشي و تن پروري و خوش گذراني، آن روح سلحشوري سابق از ميان آنان از بين رفته است، به همين جهت با عمل به اين سه موضوعي كه گفتم خيلي زود مي توانيد بر آن ها مسلط شويد. مسیحیان در كنار رودخانه قرطبه، پايتخت مملكت، باغ بزرگي به نام تفريحگاه عمومي احداث كردند، كه درآنجا دختران زيباي اروپايي را هر روز در آن باغ به گردش در مي آوردند! به همين جهت امرا و بزرگان مملكت و جوانان مسلمان روزها براي تفريح و به ويژه چشم چراني و تماشاي دختران زيبا روي مسيحي به آن باغ بزرگ تفريحي رفت و آمد مي كردند! يكي ديگر از قدم هاي بزرگي كه زمامداران مسيحي در اندلس براي اضمحلال مسلمانان برداشتند، اين بود كه مشروبات الكلي به رايگان وارد كشور و در دسترس جوانان مسلمان قرار دادند! بدتر از آن، اينكه يكي از كشيش هاي مسيحي در يك سال، تمام انگورهاي قرطبه را پيش خريد كرد و همه آنها را شراب انداخت و قسم ياد نمود كه آن ها را جز به دانشجويان اسلامي و جوانان مسلمان ندهد! سر انجام لشگر مسيحيان در آن تاريخ، ۱۳۰۰۰ نفر مسلمان را به جرم دفاع از ناموس خود به خاك و خون كشيد، و۳۰ هزار نفر مسلمان از مرد و زن را به جرم نپذيرفتن دين مسيح از دم  شمشير گذراند. (منبر دهه اول حجت الاسلام سید محمد حسین راجی حفظه الله محرم ۱۳۹۵ مسجد حسینی شیراز جلسه سوم)

این مطلب هم خواندنیه:  مجموعه پوستر از آیت الله حاج عزیز الله خوشوقت رحمه الله

 

متاسفانه بعد از انقلاب پارک هایی که قبل از انقلاب برای فسق و فجور و روابط آزاد در دوره پهلوی راه اندازی شده بود بدون تغییر جهت و کارکرد توسعه پیدا کرد و برخی فکر کردند برای ملت مفید است و فضای سبز برای تنفس شهر است و حال آنکه باید معماری خانه ها اصلاح می شد و طبق روایات به سمت خانه های بزرگ و دارای فضای سبز داخلی حرکت می کردیم که این فضای سبز به صورت حیاط و باغ وسط خانه توسط اهل خانه و ولی خانه مدیریت شود و نظارت شود.

پوستر شماره سه: اتفاق افتاده است …

تصاویر و عروسکهای باربی دست کودکان ما چه می کند؟!!! اگر فقط بچه ما روزی ده بار به تصویر روی کیفش نگاه کند در طول سال که ۲۰۰ روز تحصیلی باشد ۲۰۰۰ بار این تصویر را دیده است. شما دوهزار بار یک تصویر را نگاه کنید ببینید چه اتفاقی برای انسان می افتد؟ اگر تصویر این عروسک روی وسایل دیگر روی ده تا دفتر یا خودکار و پاک کن و … باشد ۲۰۰۰۰ بار در سال بچه ما آن تصویر را می بیند. اگر مدادی که دستش هست تصویر باربی داشته باشد، اگر فرزند ما روزی فقط ۵ ساعت این مداد دستش باشد ۶۰۰۰۰ دقیقه در طول سال این مداد دستش بوده است؛ حالا آیا شما آن بچه را می‌توانید عاشق اباعبدالله بکنید؟ دشمن نفوذ پیدا کرده و شبیخون فرهنگی اتفاق افتاده است. حتی همین بازی های موبایل. وقتی فرزندمان می‌خواهد با موبایل بازی کند یکبار ببینیم. در تمام موبایل ها بازی آرایش کردن هست. بچه های دو ساله، سه ساله یک عروسک را آرایش می‌کنند. وقتی این بچه ۵ ساله شد، شما می توانید جلوش را بگیرید؟ در این چند سال اخیر سن بلوغ پسران از ۱۶ به ۱۲ و دختران از ۱۳ به ۹ رسیده است! حضرت علی (ع) می‌فرمایند: شما خوابید اما دشمن نخوابیده است. چشممان را باز می کنیم می بینیم کار تمام شد‌. دشمن فساد و فحشا را گسترش می دهد.. (منبر دهه اول حجت الاسلام سید محمد حسین راجی حفظه الله محرم ۱۳۹۵ مسجد حسینی شیراز جلسه سوم)

این مطلب هم خواندنیه:  دانلود مجموعه پوستر از بیانات ناب حضرت آیت الله احمد جنتی، رئیس انقلابی و ضد نفوذ مجلس خبرگان رهبری

 

پوستر شماره چهار: اقرب الطرق را این می دانند …

در دعای مکارم الخلاق غیر معروفه که از حضرت زهرا (س) نقل شده است، آمده: «اللهم وصلنی علیک من اقرب الطرق الیک و اسهلها علی». خدایا راهی را به من نشان بده که نزدیک ترین و سریع ترین راه به تو باشد. علمای اخلاق، اقرب الطرق را همنشینی با ابرار را می دانند. اگر کسی با بزرگان نشست، راه میانبر را انتخاب کرده است. حضرت علی (ع): «لَیسَ شَی ءٌ اَدْعی لِخَیرٍ وَاَنْجی مِنْ شَرٍّ مِنْ صُحْبَةِ الْاَخْیارِ». چیزی بهتر از دوستی با خوبان برای رسیدن به نیكی ها و دوری از بدیها وجود ندارد.» حضرت علی (ع): «اکثر الثواب و الصّلاح فی صُحبهِ اولی النهی». بیشترین صلاحیت و درستی در همنشینی با اولی النهی است. (از بیانات حجت الاسلام سید محمد حسین راجی حفظه الله در جلسه دوم مجلس دهه اول محرم ۱۳۹۵ حرم امام زاده سید علاءالدین حسین بن موسی علیه السلام شیراز)

 

پوستر شماره پنج: مشکلاتم برطرف می‌شد …

نزدیک به ۹۷ درصد شهدا از مساجد و تربیت یافته علما هستند. یکی از عرفا (آقای فرهمندپور) که آیت االله نبود، مکانیک و راننده تاکسی بود حالات عجیبی داشت که در کتاب دلباخته، خاطرات ایشان آمده است؛ می فرمایند: از نشست و برخاست با علما به جایی رسیدم و هروقت مشکلی داشتم، با ماشین به خیابان آمده و یک روحانی را به مقصد می رساندم و مشکلاتم برطرف می‌شد. آیت الله بهاء الدینی رحمه الله، در حالات پدر خود می فرمایند: که تقریبا مستجاب الدعوه بوده و از کثرت همراهی علما به اینجا رسیده بود و همیشه پای منبر علما می رفته است. آقا مجتبی تهرانی رحمه الله می فرمود: هیچ چیز دعوت کننده تر به سوی خیر و صلاح از همنشینی با خوبان نیست. بیشترین جاذبه برای مومن، نشستن پای منبر و درس اخلاق یک بزرگ است. در دعای روز سیزدهم ماه رمضان می گوییم : «اللّهمَّ وفّقني فيه لموافقة الأبرار». خدایا ما را در بودن در کنار ابرار موفق کن «وجنّبني فيه مرافقة الأشرار» و همچنین در کنار اشرار قرار نگیریم. . (از بیانات حجت الاسلام سید محمد حسین راجی حفظه الله در جلسه دوم مجلس دهه اول محرم ۱۳۹۵ حرم امام زاده سید علاءالدین حسین بن موسی علیه السلام شیراز)

این مطلب هم خواندنیه:  مجموعه پوستر از شهید بزرگوار میرزا یونس استاد سرایی مشهور به میرزا کوچک خان جنگلی

 

آثار ایشان الحمدلله همه مفید و توصیه شدنی هستند… در ادامه فهرستی از این آثار تقدیم می گردد:

برای خرید این آثار اینجا را پیگیر باشید.

  1. راه های نفوذ دشمن
  2. دوگانه های سرنوشت ساز
  3. صعود چهل ساله یک
  4. در مسیر قله
  5. جهاد امید آفرین
  6. منظومه جهاد
  7. انقلاب اسلامی زمینه ها و دستاوردها آسیب ها
  8. اصول اقتدار
  9. سایه روشن
  10. معجزه تولید
  11. انتخابات تکرار یا تغییر
  12. سنگ محک
  13. جعبه سیاه
  14. خدازاده
  15. خود خدا
  16. یک ون شبهه

این مطلب رو پسندیدید؟

برای امتیازدهی روی یک ستاره کلیک فرمایید

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز این مطلب امتیادهی نشده. شما می تونید اولین نفر باشید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها