پویش مردمی علی یاوران و توزیع ۱۱۰ هزارغذای گرم در طرح مائده آسمانی

0
2521
۵
(۳)

پویش مردمی علی یاوران

بعد از اینکه بیماری #کرونا متاسفانه کشور ما رو هم دچار مشکلاتی کرد و تعداد زیادی از افراد به علت این بیماری با مشکلات معیشتی بیشتری مواجه شدند، رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان در بخشی از ارتباط تصویری زنده خود با مردم اشاره به بحث کمک به نیازمندان داشتند.پویش مردمی علی یاوران در همین راستا طراحی شده است.

ایشان از مردم مطالبه کردند که به صورت خودجوش، خصوصا در ماه مبارک رمضان اقدام به حمایت و کمک به نیازمندان کنند.

مائده آسمانی

مدرسه علمیه معصومیه هم در لبیک به این مطالبه رهبری اقدام به راه اندازی طرحی تحت عنوان #علی_یاوران کرد تا بتواند با جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی، با طرح #مائده‌های_آسمانی، تعداد ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم را در سی سحر ماه مبارک رمضان میان نیازمندان واقعی توزیع نماید.

مشارکت در طرح

شما عزیزان میتوانید کمک های غیرنقدی خود را حضورا به مدرسه علمیه معصومیه در شهر قم، ابتدای بلوار امین تحویل دهید و همچنین میتوانید کمک های نقدی خودتون رو به شماره کارتِ هیئت فقه و شهادتِ مدرسه علمیه معصومیه به شماره ۶۲۷۳۸۱۱۱۲۳۳۲۹۵۱۵ واریز نمایید.

پیام حمایت بزرگان از طرح

بزرگان حوزه بعد از اطلاع از پویش مردمی علی یاوران اقدام به ارسال پیامهایی در حمایت از این حرکت مبارک کردند که در اینجا میتوانید این پیامها را مشاهده نمایید.

پیام حضرت آیت الله یزدی

پیام حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی (معاونت تهذیب حوزه های علمیه)

پیام حجت الاسلام و المسلمین قوامی (امام جمعه پردیسان قم)

طلبگی تا اجتهاد

این مطلب هم خواندنیه:  حتی مقام معظم رهبری هم نمیتواند این توافقنامه را رد کند و کار تمام است !!! / سخنرانی بسیار مهم دکتر نبویان در نقد توافقنامه وین+دانلود صوت

این مطلب رو پسندیدید؟

برای امتیازدهی روی یک ستاره کلیک فرمایید

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد رای: ۳

هنوز این مطلب امتیادهی نشده. شما می تونید اولین نفر باشید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها